ترخیص کالا

شرکت ترخیص کالای ترخیص کارا به عنوان ترخیص کار رسمی از گمرگ ایران

ترخیص کالا

شرکت ترخیص کالای ترخیص کارا به عنوان ترخیص کار رسمی از گمرگ ایران

شرکت ترخیص کالای کارا ترخیص در خصوص ترخیص کالای بازرگانان گرامی با سابقه فعالیت بیست ساله مشغول است. شرکت ترخیص کالای کارا ترخیص در جهت اشاعه اطلاعات و آگاهی بازرگانان از فرآیند و مراحل ترخیص کالا آخرین اخبار گمرک و ترخیص کالا و بخشنامه ها را منتشر می کند

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

ترخیص کالا از گمرک پست

ترخیص کالا از گمرک پست

برخی از بسته های پستی که به صورت های گوناگون پستی و پست پاراسل و خرید از خارج به کشور وارد می گردند در گمرک پست به دلیل عدم پذیرش ارزش یا نوع کالا به عنوان کالای غیر تجاری باید مورد ترخیص کالا از گمرک پست تهران قرار بگیرند. بعضا ارائه استاندارد و دریافت رای نظر کمیسیون ها جهت ترخیص برای این قبیل کالا ها ضرورت میابد.

البته این دست کالاها جدا از کالاهایی هستند که از طریق دی اچ ال و یا تی ان تی و دیگر پست های سریع به گمرک فردوگاه امام خمینی وارد شده و  پیش از ترخیص کالا قبض انبار دریافت می کنند.

ترخیص کالا از گمرک پست

ترخیص کالا از گمرک پست

بر اساس آمار به دست آمده از گمرک جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۵ میزان واردات و ترخیص کالا از گمرک پست ۳۹۹۱ کیلوگرم بوده است که این میزان از لحاظ ارزش دلاری در حدود ۵۸۵ هزار دلار یعنی بیش از یک میلیارد و ۸۳۷ هزار تومان بوده است.

واردات کالا به گمرک پست از کشورهای گوناگونی صورت می گیرد. در طی سال ۹۵ بیش ترین میزان واردات کالا از تایوان معادل ۱۹۲۶ کیلوگرم و پس از آن بیش ترین میزان واردات کالا از کره معادل ۱۰۰۶ کیلوگرم بوده است. اما بیشترین میزان ترخیص کالا از گمرک پست از لحاظ ارزش دلاری متعلق به واردات از ایتالیا بوده که معادل ۱۳۸ هزار دلار می باشد.

کالاها می توانند به چند طریق توسط پست وارد مرزهای گمرکی ایران شوند. یعنی کالا می تواند در قالب هدیه یا سوغات، کالا و بار همراه مسافر و واردات قطعی به گمرک پست جهت ترخیص اظهار شود.

بیشتر بخوانید: شرکت ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات از ترکیه

در سال ۹۵ واردات پلاتین ها و سوزن های مصرفی با کد تعرفه ۸۴۴۸ بیش ترین میزان واردات کالا به گمرک پست تهران بوده است . به صورتی که ۸۶۱ کیلوگرم از این کالا با ارزش دلاری بیش از ۱۰۸ هزار دلار جهت ترخیص از طریق پست بین المللی به ایران واردات شده است.

شرکت بازرگانی و ترخیص کارا به عنوان ارائه دهنده خدمات ترخیص کار ی از گمرک های کشور جهت تامین نیاز شرکت های واردات و صادرات به ارائه خدمات بازرگانی و ترخیص کالا می پردازد.

به طور کلی بر اساس مطالعه آمار ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ماه سال ۹۵ می توان بیان کرد که در این سال تنها ۱۰۷ مرتبه واردات کالا و ترخیص کالا از گمرک پست به صورت رویه تجاری به کشور صورت گرفته است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی