ترخیص کالا

شرکت ترخیص کالای ترخیص کارا به عنوان ترخیص کار رسمی از گمرگ ایران

ترخیص کالا

شرکت ترخیص کالای ترخیص کارا به عنوان ترخیص کار رسمی از گمرگ ایران

شرکت ترخیص کالای کارا ترخیص در خصوص ترخیص کالای بازرگانان گرامی با سابقه فعالیت بیست ساله مشغول است. شرکت ترخیص کالای کارا ترخیص در جهت اشاعه اطلاعات و آگاهی بازرگانان از فرآیند و مراحل ترخیص کالا آخرین اخبار گمرک و ترخیص کالا و بخشنامه ها را منتشر می کند

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰
واردات از چین

چین به عنوان بزرگ ترین قطب تجارت جهان شناخته می شود و واردات کالا از چین به ایران در طی چند دهه گذشته بسیار افزایش یافته است. کشور چین با استفاده از نیروی کار ارزان توانسته تا انواع و اقسام کالاهای مختلف را با قیمت تمام شده پایین به بازار عرض کند و در تمام دنیا نظر اکثر بازرگانان را به سمت خود جلب کرده است. سهم وزنی واردات از چین به ایران بر اساس آمار ارئه شده توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۴ معادل ۱۴٫۴۷ درصد و سهم ارزش دلاری آن ۲۵٫۲۲ درصد بوده است. در سال ۱۳۹۵ سهم وزنی واردات کالا از چین ۱۳٫۳۳ درصد و سهم ارزش دلاری آن ۲۴٫۶۲ درصد می باشد. به عبارت دیگر در سال ۹۵ حجم واردات از چین بیش از ۴۴۵۱ هزار تن با ارزش بیش از ۱۰۷۵۳ میلیون دلار بوده است.

این ارقام به خوبی بیان گر عظمت واردات از چین می باشد و می توان نتیجه گرفت که عمده واردات کالا به ایران از چین می باشد و همین حجم بالای واردات از چین باعث شده تا چین عضو پنج کشور عمده اصلی طرف معامله با ایران است.

شرکت ترخیص کارا یک شرکت بازرگانی بوده و با استفاده از تیم مجرب خود خدمات گسترده ای را در زمینه صادرات و واردات کالا به ایران به خصوص واردات از چین ارائه می کند. این شرکت با داشتن نمایندگان مستقر در چین می تواند روند واردات کالا از چین را برای بازرگانان بسیار تسهیل و تسریع نماید.

بازرگانان و شرکت های بازرگانی ممکن است به حسن نیت و اعتبار فروشندگان و تولیدکنندگان چینی اعتماد نداشته باشند و یا بعضا در مواردی دچار مشکل شده باشند، به همین دلیل شرکت ترخیص کار ا با داشتن متخصصان بازرگانی و بازاریابی خود می تواند مذاکرات و مکاتبات را با شرکت های چینی انجام داده و حتی با نیروهای مستقر در شهرهای مهم چین مانند گوانجو، شانتو، پکن و شانگهای جلسات حضوری با فروشندگان و تولیدکنندگان داشته باشد و به کارخانجات و دفاتر آن ها سرکشی کرده تا از صحت و اعتبار آن ها اطمینان یابد. همچنین با دریافت اطلاعات تولیدکننده و فروشنده چینی از اتاق بازرگانی چین و اتاق صنعت معدن چین می تواند حسن اعتبار آن ها را هم مورد بررسی قرار دهد.

 

ترخیص کارا

شرکت ترخیص کارا همکار امین شما در واردات کالا و ترخیص کالا می باشد.

برای مشاوره در زمینه واردات از ترکیه ، شرکت واردات از چین و اطلاع از راهکارها و قوانین واردات کالا با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما با ارائه آخرین اطلاعات شما را در این امر یاری خواهند نمود.

تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۶۳۹۵۷۹  – ۰۲۱۲۲۶۳۹۵۸۰

ثبت سفارش واردات کالا از چین

در صورتی که وارد کننده ایرانی به دنبال کالای خاصی با برند معتبری بوده و مایل به خرید از چین باشد، شرکت ترخیص کارا می تواند اعتبارسنجی در خصوص کالا های چینی انجام داده و نمونه کالا را برای واردکننده دریافت کند. در صورتی که نمونه کالا مورد تایید وارد کننده و بازرگان ایرانی باشد می توان با فروشنده چینی وارد معامله شد و بعد از مذاکرات و چانه زنی ها شرکت ترخیص کارا به نمایندگی و با وکالت از طرف بازرگان اقدام به عقد قرارداد می کند.

پس از ارسال پروفرما ( پیش فاکتور ) توسط فروشنده و تایید آن توسط خریدار، قرارداد نهایی بسته می شود و تولیدکننده چینی با دریافت بخشی از مبلغ خرید، در صورت عدم وجود کالا در انبار اقدام به تولید کالا می نماید. در واردات کالا از چین انتقال وجه به چین به چندین روش صورت می گیرد که با توجه به شرایط و مفاد قرار داد این انتقالات و حوالات ارزی انجام می شود که در این خصوص به صورت مجزا و مفصل در بخش های دیگر سایت تویضحات لازم وجود دارد. زمانی که کالا در چین آماده بارگیری شد با انجام هماهنگی های قبلی شرکت ترخیص کار ا با شرکت های های حمل و نقل و نظارت و هدایت محموله کالا وارد گمرکات ایران می شود.

واردات از چین , واردات کالا از چین

واردات از چین , واردات کالا از چین

ترخیص کالا از گمرک های ایران کاری تخصصی است و به تجربه و دانش کافی نیازمند است. خوشبختانه شرکت ترخیص کارا به عنوان یک شرکت ترخیص کالا در این زمینه نیز با استفاده از ترخیص کار ان و حق العمل کار ان حرفه ای خود می تواند کالا را در حداقل زمان ترخیص نماید.

کالاهای وارداتی از چین به تمامی بندرها و گمرک های کشور وارد می شوند اما از آن جایی که اکثرا کالاها توسط کشتی و از طریق مرزهای دریایی وارد کشور می شوند می توان گفت که گمرک بندرعباس میزبان بیش تر محموله های وارداتی از چین می باشد. ترخیص کاران و حق العمل کاران با استعداد و خبره شرکت ترخیص کار ا در تمامی گمرک های ایران فعال بوده و تشریفات گمرکی و امور ترخیص را به بهترین نحو انجام می دهند. ترخیص کار مستقر در گمرک، امور ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی را به وکالت از طرف خریدار انجام خواهد داد و کالا را به انبار خریدار ارسال خواهد کرد.

شرکت ترخیص کارا تمامی فعالیت ها و امور مربوط به واردات کالا از چین را به نحو احسن و با بالاترین دقت و کیفیت انجام می دهد. این شرکت دز تمامی مراحل بازرگانان را راهنمایی کرده و با ارائه مشاوره بازرگانی به آن ها از به وجود آمدن مشکلات و کلاهبرداری ها در این زمینه پیش گیری می نماید و در صورت لزوم می تواند به صورت قانونی از بازرگان و محموله ی وارداتی در کمیسیون های حل اختلافات گمرکی دفاع نماید.

رویه واردات کالا از چین همانند رویه واردات کالا از تمامی کشورها می باشد. کالاها بنا بر نوع و کد تعرفه ای که دارند دسته بندی شده و عوارض و حقوق گمرکی به آن ها تعلق می گیرد. هر کالایی برای واردات و ترخیص از گمرک به مجوزهای ورودی احتیاج دارد به عنوان نمونه مجوز بهداشت، مجوز از سازمان غذا و دارو، استاندارد و غیره که شرکت ترخیص کارا در این خصوص اطلاعات لازم را به بازرگانان و شرکت بازرگانی وارد کننده کالا ارائه می دهد و آن ها را در جهت اخذ این مجوزها یاری می نماید.

برای خرید کالا از چین ، سفارش خرید از چین ، خرید عمده از چین ، خرید مستقیم از چین و … با ما تماس بگیرید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی